duminică, 1 aprilie 2012

Echipa "Ciciricea" in turneu

 31 martie 2012  
  În această dimineață, am plecat împreună cu "Ciciricea" în prima noastră reprezentare. Nu am plecat departe, ne-am dus în satul alăturat, ce face parte și din comuna Lipovăț, în satul Chițoc. Vremea nu prea a fost cu noi și fără să vă păcălesc, a nins cam o oră, posibil vremea a vrut să ne păcălescă cu întoarcerea iernii.
       Cam vreo 3-4 ore a durat pregătirea actorilor, machiaj, vestimentații și câteva mici recapitulări de replici, dar și multă nerăbdare și după cum i-am văzut eu, și cu un pic de emoții.
        A venit și mult momentul așteptat, iar micuța sală de curs a școlii din Chițoc a devenit neîncăpătoare, profesori locali, oameni din sat și mulți copii au privit în liniște cum actorii noștri jucau teatru pe piesa O Noapte Furtunoasă, de Ion Luca Caragiale.
        Poate va-ți întebat de unde vine numele trupei "Ciciricea". Desigur are legătură cu Ștefan Ciobotărașu, care s-a semnat cu acest pseudonim (Ciciricea) în lucrarea lui literară, intitulată "Năzuința", din revista liceului Mihail Kogălniceanu și în ziarul local cu lucrarea "Vasluiul". Acest pseudonim vine de la un celebru clovn din tărgurile Vasluiului, pe care îl chema Ciciricea.
        Mai jos am să pun câteva imagini din momentele de astăzi, iar săptamna viitoare va avea loc urmatoarea deplasare a lui Ciciricea, dar de data aceasta în județul Vaslui, la scoala Nr. 8 .
                                                                                                                                                                   
  06 aprilie 2012
      Astazi am ajuns si in Vaslui, ne-am prezentat piesa de teatru la scoala nr.8. Pe langa noi a mai prezentat si niste copii din scoala lor, dar si de la scoala nr 9 , un program de muzica. Au fost multi invitati pintre care si televiziunea locala din Vaslui. Mai jos am pus stirea care a fost prezentata in tot judetul Vaslui.
Voi reveni si cu niste imagini mai noi.
vezi reportajul realizat de v24 tv vaslui











In drum spre Chitoc



Un moment de talent :)) Amihaesei Vlad se apuca de cantat pentru a scapa de emotii.


2 comentarii:

  1. Mai tare de atat nu se poate! Nici d-ra Otilia n-a reusit!...

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost tare sa aveti parte numai de reusite bafta

    RăspundețiȘtergere