marți, 24 aprilie 2012

Prietenii nostri de peste Prut

    Vineri dimineata trupa de teatru "Ciciricea" pleaca in primul "turneu international". Mai exact,trebuie sa prezentam piesa "O noapte furtunoasa" de I.L.Caragiale prietenilor nostri de peste Prut, in comuna Schineni, raionul Soroca, Rebublica Moldova. Sunt prietenii nostri deoarece in anul 2008, am mai avut un proiect in parteneriat cu cei din Schineni. Trupa de teatru cred ca va pleca pe la ora 05:00am cu "Caravana Ciciricea" insotiti de primar si de catre cei care au facut ca aceasta trupa sa existe. Mai jos am pus un filmulet unde am suprins cateva secvente din plecarea noastra din 2008, am plecat intr-un loc necunoscut dar totusi cu aceiasi limba vorbita, si ne-am facut repede prieteni. Legatura cu ei nu prea am tinut-o, dar sper că vineri, când ne vom revedea să fie frumos, si să avem ce povesti. 
După ce voi veni din Moldova voi reveni cu noi imagini :d

______________________________________________________________________________________________________________________________
Free website - Powered By Wix.com

Un comentariu:

  1. old shatterhand2 martie 2013 la 12:34

    Am avut si eu o prietena de peste prut mai exact din satul Iurceni raionul Nisporeni, o chema, Cernetcaia Parascovia Stipanova,care era o fata extem de frumoasa.Ne-am cunoscut la "podul de flori"in 1990 si pe care am iubit-o,mult.DUMNEZEU sa-i dea,sanatate!

    RăspundețiȘtergere